Interaktív Térkép


View Brüsszeli játszóterek in a larger map

2015. március 7., szombat

Woluwe St Pierre / Eleonóra

Hosszú hallgatás után újra friss bejegyzéssel jelentkezünk. Apropója egyszerű: kényszerből futva mentem haza melóból, és egy eddig ismeretlen játszótérbe botlottam a közelünkben. Az egyetlen mentségem, hogy viszonylag új. Hát akkor következzen Eleonóra! (Szűcs Judit is megénekelte) (Azt tudtad, hogy az Eleonóra arab eredetű név?)

Megközelíthető: A Dreve de Nivelles és az Avenue Eleonore sarkán, WSP és Auderghem határán. Érdemes leparkolni a szomszédos Carrefour parkolójában és amíg anya vásárol, apa legeltet. Vagy fordítva. Bringatartók vannak, közelből én két keréken jönnék. Az Av. Freres Legrain-on talán jár valami busz is. 
Mi van: WSP madárfüttyös részén vagyunk, de én nem hallottam madárcsicsergést. (Ez azért inkább Auderghem már.) Viszont láttam nagyon komoly mászókötélpályát! A kicsiknek van kisház csúszdával és rugós "meglovagolnivaló" állatok. És persze a mostanában divatos gruppenhinta. Nagyiknak padok, papiknak petanque pálya. Jópofaság és tisztaság. Bambusz.
Mi nincs: Elég tér. De ekkora helyre így is sikerült egy elég frankó játszóteret bezsúfolni. Ivókút. Na ja, ez csak Magyarországon szokás. Térerő. (Kissé árnyékol a panel. Na jó, csak vicceltem.)























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése